Основна битва в цей уїк-енд розгорілася між створеним на комп’ютері їжачком «Соником у кіно» (Sonic the Hedgehog) студії Paramount і діснеївським псом із «Поклику предків» (Call of the Wild) також створеному на комп’ютері. Навіть участь «живої» суперзірки Харрісона Форда не допомогла собаці перемогти їжака.
«Соник у кіно» з відносно скромним постановочним бюджетом у 87 мільйонів подолав касовий рубіж у 100 мільйонів доларів у Північній Америці (США і Канада спільно), зібравши 26,3 мільйона доларів у свій другий вікенд, в результаті чого загальна сума його «домашніх» зборів склала 106,6 мільйона доларів. До того ж їжачок наколов на свої голочки 38,3 мільйона в 56 зарубіжних країнах, особливо успішно виступивши в Росії, Швеції й Тайвані.
«Поклик предків», чергова екранізація класичного роману Джека Лондона, дебютувала в Північній Америці з 24,8 мільйонами доларів, перевершивши прогнози. У міжнародному прокаті фільм зібрав 15,4 мільйона доларів у 40 зарубіжних країнах, і його глобальний збір склав 40,2 мільйона доларів.
Успішний старт може виявитися вельми відносним через величезну виробничого бюджету від 125 до 150 мільйонів доларів, не враховуючи промоцію та рекламу. Багато спостерігачів вважають, що будь собака, яка на рівних з Фордом є героєм картини, живим, а не комп’ютерним, то фільм і коштував би набагато дешевше, і виглядав би більш привабливо і натуральніше.
Картина студії Warner Фільм «Хижі птахи» (Birds of Prey), з милою Марго Роббі, добрала $ 6,7 мільйона в третій вікенд і зайняла третє місце. «Дівочий» екшен зібрав ще $10 мільйонів у 78 країнах, і її світовий збір досяг $173,7 мільйона.
У свій шостий вікенд комедія-екшн студії Sony «Погані хлопці назавжди» (Bad Boys for Life) заробила ще $ 5,9 мільйона і зайняла четверте місце. Зусиллями Уілла Сміта і Мартіна Лоуренса фільм зібрав «удома» $ 191 мільйон і $ 379 мільйонів у всьому світі.
Сиквел фільму жахів студій STX і Lakeshore Entertainment «Лялька II: Брамс» (Brahms: The Boy II) стартував із $ 5,9 мільйонами в Америці, що відповідає прогнозам і компліментарно порівняно скромному бюджету.
Тим часом південнокорейська сенсація, лауреат «Золотого Глобуса», багатожанровий «Паразит» продовжує переможну ходу екранами Північної Америки, набравши ще $ 3,1 мільйона з 1800 екранів за вікенд. Його північноамериканські касові збори досягли $ 49 мільйонів і більше $ 200 мільйонів по всьому світу.
Переможець «Золотого Глобуса», військова епопея студії Universal «1917» зібрала ще $ 4,4 мільйона за дев’ятий тиждень прокату в Америці, в результаті чого загальна сума зборів тут склала $ 152 мільйони доларів.
Біографічний фільм «Небезпечна роль Джин Сіберг» (Seberg) від Amazon Studios з Крістен Стюарт у ролі відомої за фільмами французької «Нової хвилі» американської актриси зібрав $ 60500 в трьох кінотеатрах із середнім показником за екран у $20200. У найближчі тижні прокат картини розшириться до 300 екранів.
І, нарешті, з порівняно нової тенденції успіху фільмів у «нішевих» аудиторіях: фільм компанії Pantelion Films іспанською мовою «Las Pildoras De Mi Novio» («Ліки мого бойфреда») режисера Дієго Каплана, зібрав $1,4 мільйона з 350 екранів, в середньому на екран $4000 доларів.