Ох уже мені ці супер-герої! Що б ми без них робили? От, зокрема, без Людини-павука.
Як відомо, на День Незалежності США фейрверк є обов’язковим атрибутом. Так було і цього разу, якщо застосувати це слово до касових зборів.
«Людина-павук: Далеко від дому» (Spider-Man: Far From Home) справив потужний феєрверк на суму 185,1 мільйона доларів за шість передсвяткових і святкових днів у 4634 північноамериканських кінотеатрах (США і Канада спільно), включаючи майже рекордні 93,6 мільйона доларів тільки за святкові вихідні.
До сих пір єдиним фільмом, який заробив більше за довгий вікенд Дня Незалежності, були «Трансформери 3: Темна сторона Місяця» в 2011 році (97,9 мільйона доларів без урахування інфляції).
А «Далеко від дому» в людино-павукові сіті попалися до сьогоднішнього дня 580,1 мільйона доларів. Тут і до 600 мільйонів недалеко.
Картина відкрилася раніше Америки в Китаї, Японії та Гонконгу. Китай додав 30,6 мільйона, довівши збори в цій країні, настільки важливою для каси, незважаючи на торговельну війну Америки з Китаєм, до загальної суми в 167,4 мільйона. Серед неофітів лідирувала Південна Корея з 33,8 мільйона доларів. За нею йдуть Великобританія (17,8 мільйона), Мексика (13,9 мільйона) і Австралія з 11,9 мільйона доларів.
Успіх «Людини-павука: Далеко від дому» тим більш показовий, що останнім часом франшизи блокбастерів далеко не завжди виправдовували очікування студій. Не стали на заваді й позитивні рецензії, яких такого роду картини удостоюються вкрай рідко. За даними PostTrak, чоловіки становили 57 відсотків глядачів, а 31 відсоток аудиторії були у віці від 18 до 24 років.
На другому місці в свій третій уклін була диснеївськи-піксарівська анімація «Історія іграшок 4». У свята мультик набрав 34,3 мільйона доларів, подолавши серйозну позначку в 300 мільйонів в «домашньому» прокаті. А по всьому світу четверті іграшки догралися до вражаючих 650 мільйонів доларів.
Заснована на «бітломанії» картина «Yesterday» (це і російська прокатна назва) посіла третє місце, наспівавши на 10,8 мільйона доларів, що на 37 відсотків менше у порівнянні з її відкриттям. 10-денний збір цієї романтичної комедії з бітлівською музикою становить 36,9 мільйона доларів, а загальний – 57 мільйонів доларів.
«Анабель 3» (Annabelle Comes Home) посіла четверте місце з загальним збором на свої другі вихідні в 9,8 мільйона доларів. Надприродний фільм жахів заробив на сьогоднішній день в Америці 50,2 мільйона. А глобальний переляк від картини оцінюється в 134,8 мільйона доларів.
«Аладдін» від Діснея, який за допомогою своєї чарівної лампи заробив вже 900 мільйонів доларів у глобальному прокаті до п’ятниці, замикає п’ятірку, набравши за свій сьомий вікенд 7,6 мільйона доларів. Після цих свят збори фільму підросли до 921,7 мільйона доларів.
Новий малобюджетний хоррор «Сонцестояння» (Midsommar), знятий у Швеції, за свій п’ятиденний дебют зібрав 10,9 мільйона доларів з 2707 кінотеатрів. Це досить типове відображення тенденції успіхів дешевих у виробництві жанрових картин.
Рідкісний для документального жанру успіх дістався картині «Поваротті», про великого італійського оперного співака. Фільм зібрав 3 мільйони доларів на «домашніх» екранах.