Відеоблогер Jacob T. Swinney вважає, що період зимових свят – це дуже вдалий час для вивчення не надто обговорюваної техніки режисера Пола Томаса Андерсона. Саме тому він створив відео, в якому зібрав усі найяскравіші фрагменти з використання фірмового промовистого мовчання.
Для відео автор використав фрагменти з фільмів «Фатальна вісімка», «Магнолія», «Ночі в стилі бугі», «Кохання, що збиває з ніг», «Нафта», «Майстер», «Вроджена вада».
Пол Томас Андерсон захоплювався кінематографом ще зі школи, а свій перший фільм — короткометражну картину «Сигарети і кава» зняв за допомогою взятої в борг камери. Його перша повнометражна робота «Фатальна вісімка» демонструвалася на кінофестивалі в Санденсі та в Каннах, наступна робота «Ночі в стилі бугі» була висунута на премії «Золотий глобус» і «Оскар» у кількох номінаціях.
Фільм Пола Андерсона «Нафта», що вийшов у 2007 році, отримав дві премії «Оскар» і був нагороджений «Срібним ведмедем» за найкращу режисуру на Міжнародному кінофестивалі в Берліні в 2008 році.
Андерсон називає себе технічно складним режисером, і це справді так. Його фільми відрізняються великою кількістю дійових осіб і складним, багатошаровим сюжетом. Проте один з його визначальних прийомів є доволі простим – камера затримується на персонажі, що мовчки переживає якусь емоцію.
У той час як багато кінематографістів основну увагу акцентують на діалог, щоб передати гостроту, Андерсон дозволяє об’єктиву поглинати «тишу» персонажа. В цей момент герої можуть просто спостерігати, вони можуть слухати, або бути в повному шоці, але результат залишається сталим : глядач відчуває момент. Таким чином режисер творить не просто тишу, мовчання в кадрі стає справжньою рефлексією.