Минулий вікенд виявився далеко не вражаючим за касовими зборами, що пояснюється скоріше не літнім відпускним застоєм, а відсутністю вражаючих дебютів. Найбільше чекали який результат буде у першій екранізації восьмітомної серії книг знаменитого Стівена Кінга «Темна вежа».
Кінематографічна «Темна вежа» явно не досягла очікуваної висоти і заробила вельми скромні 19,5 мільйона доларів. Цей результат ставить під сумнів шанси на відкриття прибуткової франшизи за цим матеріалом. Знову ж фільм, поставлений датським режисером Миколою Арселом, створювався не без труднощів і потрібні були дозйомки низки сцен для прояснення сюжету.
Правда, бюджет картини, незважаючи на те, що в головних ролях високооплачувані зірки Ідріс Ельба і Метью МакКонахі, склав нікчемні для фантазійного блокбастера 60 мільйонів доларів. Що дає певну надію на те, що за рахунок світового глядача, який часом менш вимогливий до якості картин, ніж американський, фільм окупиться і може навіть принесе певний прибуток.
Безумовно прибутковим виявиться й інший фільм, який посів друге місце за результатами північноамериканського прокату (США і Канада). Це високохудожній фільм британського режисера Крістфера Нолана «Дюнкерк», який у свій третій вікенд зібрав 17,6 мільйона доларів і при 100-мільйонному (імовірно) бюджеті заробив в Америці 133,6 мільйона, а по всьому світу перейшов рубіж у 300 мільйонів зборів (314 мільйонів).
На третьому місці з 12,3 мільйонами доларів мультик «Емоджі фільм». На четвертому з 11,4 мільйонами зборів касова сенсація «Дівчача поїздка». І завершує п’ятірку з розчаровуючими 12,1 мільйонами трилер «Викрадення» з Холлі Беррі в головній ролі.