Після рекордного для «домашніх» касових зборів відкриття за часів епідемії з 48,1 мільйона доларів за п’ять днів, Годзилла проти Конга (Godzilla vs. Kong), картина студії Warner Bros. в свій другий вікенд зібрала 13,38 мільйона доларів з 3084 екранів. Якщо приплюсувати ці збори до тих, що відкрили фільм, Годзилла проти Конга став найкасовішим фільмом, випущеним у (не в повному сенсі цього слова) широкий прокат під час епідемії з 69,5 мільйонами доларів всього за 12 днів прокату, перевершивши Тенет (58,5 мільйона доларів), Сімейка Крудс: Новосілля (56,5 мільйона доларів), Диво-жінку: 1984 (46,2 мільйона доларів) і Том і Джеррі (41,1 мільйона доларів). Найкраще Годзилла і Конг «поламали касу» в тільки-но відкритих для походів у кіно Лос-Анджелесі, а також в Нью-Йорку, Далласі, Чикаго, Феніксі, Х’юстоні, Сан-Франциско, Атланті, Солт-Лейк-Сіті і Міннеаполісі.
Ніхто (Nobody), фільм студії Universal, поставлений російським режисером Іллею Найшуллер, зберіг друге місце в свій третій вікенд з 2,65 мільйона доларів, що лише на 11% менше, ніж в минулі вихідні. Це хороший результат для бойовика з популярним Бобом Оденкірком (серіал У всі тяжкі) у головній ролі, враховуючи що падіння зборів між першим і другим вікендом було на 56%. На сьогодні фільм зібрав у Північній Америці (США і Канада спільно) 15,63 мільйона доларів.
Третє місце зайняв хоррор з релігійними овертонами студій Sony і Screen Gems Чекають безбожні (The Unholy), який зібрав 2,4 мільйона доларів за свій другий вікенд. Це на 24% менше, ніж за минулі вихідні. Загальна виручка поки становить 6,73 мільйона доларів. Мультик Райян і останній дракон зайняв четверте місце зі збором
в $ 2,14 мільйона, що на 5% більше, ніж за минулі вихідні. Після шести тижнів в прокаті анімація від студії Disney зібрала в Північній Америці 35,24 мільйона доларів.
Єдиним новим фільмом в широкому (не дуже) прокаті в минулі вихідні був Покоління Вояджер (Voyagers) від студії Lionsgate. Він явно не справив враження на передбачуваних молодих глядачів, зібравши тільки 1,35 мільйона доларів з 1972 екранів, і посів п’яте місце.
За кордоном справи йшли веселіше. Годзилла проти Конга переступила рубіж всесвітніх зборів в 350 мільйонів доларів після того, як у минулі вихідні зібрала близько 24,1 мільйона доларів поза Північній Америці, в тому числі 12,9 мільйона доларів в Китаї. Тільки в цій країні були зароблені неймовірні для Північної Америки, але не для Китаю, 165,4 мільйона доларів. Два монстра «наламали дров» на 288,3 мільйона доларів поза Північної Америки і 357,8 мільйона доларів глобально всього в 39 країнах, включаючи США і Канаду. Великоформатні театри IMAX принесли 24,1 мільйона доларів із загальної суми, що становить 9% від усієї каси. Ніхто заробив 2,37 мільйона доларів в 12 країнах, включаючи відкриття в Південній Кореї на 600 тисяч доларів. Загальний збір за кордоном становить 13,16 мільйона доларів, а включаючи США і Канаду – 28,78 мільйона доларів. Дуже непогано за нинішніми «пандемічним» часів для фільму з дуже скромним за голлівудськими мірками постановочним бюджетом в 16 мільйонів доларів.