Картині «Люди в чорному: Інтернешнл» (Men in Black: International) тепер доводиться робити ставку на кіноглядачів за межами Північної Америки, щоб хоча б сподіватися на касовий успіх. Фільм мав більш куди більший попит серед іноземної аудиторії, заробивши 73,7 мільйона доларів у 56 зарубіжних країнах.
Лідером став Китай з $ 26,3 млн. доларів, за яким слідують Південна Корея ($ 4,9 млн. доларів), Японія ($ 3,5 млн. доларів) і Мексика ($ 3,9 млн. доларів).
В результаті світовий збір у його перший вікенд досяг 102,2 мільйона доларів. З них тільки 28,5 мільйона з 4200 екранів було зібрано в США і Канаді (спільний ринок).
Виробництво фільму коштувало 110 мільйонів доларів, що приблизно вдвічі менше суми на створення попередньої картини цієї франшизи. Але, з огляду на чималі витрати на промоушен і рекламу, результат у 102 з невеликим мільйона не вражає, хоча фільм і посів перше місце в прокаті в Північній Америці.
Глядачі картини були в основному молодше 35 років (74 відсотки), причому найбільша група була у віці від 18 до 34 років (50 відсотків). В аудиторії було 48 відсотків білих, 22 відсотки іспаномовних, 15 відсотків вихідців з Азії і 15 відсотків афроамериканців.
Бокс-офіс літа 2019 роки не був добрим до сиквелів, приквелів та інших відгалужень від успішних у минулому фільмів. «Люди Ікс: Темний Фенікс» (Dark Phoenix) зазнав краху на «домашньому» ринку з відкриттям у 33 мільйони доларів, а в другій вікенд фільм заробив всього 9 мільйонів доларів, впавши зі зборів на 73 відсотки. А «Годзилла 2: Король Монстрів» відкрилася з беззубими 47 мільйонами доларів у Північній Америці, а в цей, свій третій вікенд зібрала тільки 8,1 мільйона доларів.
«Таємне життя домашніх тварин 2» від студії Universal, посіла друге місце в Північній Америці з пристойними 23,8 мільйона доларів. «Домашній» збір зараз 92 мільйони.
Диснеївський «Аладдін» як і раніше зберігає енергію, посівши третє місце, діставши з чарівної лампи 16,7 мільйона доларів у 3556 кінозалах. Зараз фільм досяг збору в 263,4 мільйона доларів після четвертого вікенду в Північній Америці, а глобальні чарівництва принесли картині 461,4 мільйона доларів.
Іншим новачком цього вікенду став комічно-ностальгічний бойовик «Шафт» (Shaft), який посів сьоме місце в північноамериканському прокаті, зібравши 8,3 мільйона доларів у 2952 кінозалах. Картина за участю трьох поколінь акторів цієї «блекексплуатаційної» франшизи – Річарда Раундтри, Семюеля Джексона і Джессі Ашера – по тону близька до не політкоректних за сьогоднішніми мірками фільмів 70-х років, звідки вона і родом.
Цікаво, що 52 відсотки глядачів були жінки, а 46 відсотків старше 35 років. Сорок три відсотки глядачів були афроамериканцями, що зрозуміло, за якими слідували 32 відсотки білих і 16 відсотків осіб латиноамериканського походження.
«У прямому ефірі» (Late Night), картина студії Amazon з Еммою Томпсон в свій другий вікенд збільшила число кінозалів до 2220 і заробила приблизно 5,1 мільйона доларів.
З зрозумілих причин – жінки тут головні персонажі – жінки склали 67 відсотків аудиторії.